iTechArt logo
EN UA
Freshly / FoodTech | Ecommerce

Freshly

Freshly — це американський сервіс доставки готових раціонів для збалансованого харчування.

freshly-03.png

Про проєкт

У 2012 році Freshly взявся вирішити дилему смаку й користі для тих, хто не любить, не вміє або не встигає готувати. За доступними тарифами компанія привозить клієнтам ситну здорову їжу від кухаря-дієтолога. Зараз Freshly щотижня доставляє 1 мільйон обідів у 48 американських штатах.

Завдання

Шість років тому власники Freshly вирішили радикально вдосконалити свій сервіс. Готові раціони швидко набирали популярність, у той час як технічні можливості платформи залишалися скромними. Потрібно було терміново перетворити поточний MVP (продукт з мінімально необхідним функціоналом), написаний на PHP з плагіном на Wordpress, на застосунок світового рівня з можливістю масштабування.

З нашою допомогою Freshly хотіли:

  • модернізувати рішення, яке було із самого початку створене на базі Wordpress;
  • оптимізувати процес замовлення так, щоб ввести нові компоненти (продаж за підпискою), які не зроблять його занадто складним;
  • оновити зовнішній вигляд і розробити простий для користування інтерфейс для основного вебзастосунка;
  • автоматизувати процес мобільного тестування.

Ці зміни дали би Freshly змогу збільшити кількість підписок на доставку й підвищити рівень задоволеності клієнтів.

freshly-04.png
freshly-05.png

Рішення та результати

З першого дня команда iTechArt долучилася до підтримки MVP. Наші розробники відразу зрозуміли, що нові функції не покращать, а погіршать становище: отримане рішення буде повільним і буде важко масштабуватися.

Паралельно з підтримкою поточної версії команда спроєктувала й розробила нове надійне рішення на базі Ruby on Rails. Міграція значно підвищила швидкість завантаження сайту. Також Ruby on Rails дав змогу створювати форми адміністрування, використовуючи один тег замість незліченних рядків коду.

Інтерфейс розроблявся з використанням Backbone.js і Marionette — новий вигляд застосунка отримав схвальні відгуки користувачів.

Також нам вдалося перенести величезні обсяги даних у базу даних PostgreSQL, тим самим полегшивши перехід з однієї системи на іншу.

Для інтеграції платіжних систем (Stripe, Braintree) й оптимізації користувацького досвіду ми застосували A/B тести. Це забезпечило кращий коефіцієнт конверсії та помітне збільшення продажів.

Від монолітного застосунка не залишилося і сліду — нове рішення отримало гнучку архітектуру на основі хмарних мікросервісів. Відповідальний підхід і проактивність нашої команди отримали позитивний відгук у клієнта. Ми не тільки «вилікували» всі больові точки сервісу, але й показали нові можливості, які Freshly міг використовувати в подальшому розвитку проєкту (наприклад, автоматизація контролю якості). Усі наші пропозиції були відразу прийняті.

iTechArt продовжує співпрацювати з клієнтом. Настільки успішно, що нашу команду розробників вважають повноцінним віддаленим технічним офісом Freshly. Тепер наші інженери, як і будь-яка інша команда Freshly, відповідають за розробку основних функцій.

Оновлений сервіс завоював ще більше шанувальників, що привернуло увагу Nestle. Наприкінці 2020 року найбільший у світі харчовий концерн придбав Freshly за нечувані 1,5 мільярда доларів США.

Відкриті вакансії

Хочеш працювати над подібними крутими проєктами?
Приєднуйся до команди!

Готовий працювати з нами?
Ознайомся з нашими вакансіями.

big-arrow